Fandom

Josef Wiki

Josef

5sider på
denne wikien
Add New Page
Kommentar1 Share

Galenmarek infobox.jpg
Josef var en enormt mektig Jedimester som også jobbet som mye annet. Han ble født i et ukjent sted i planeten Deralia. Han ble bortført fra foreldrene sine da han bare var 2 måneder gammel. Han ble bortført av en ukjent smugler som førte han til en by kalt Spøkelsesbyen. Josef vokste opp der å trodde at smugleren var hans far.

Han begynte på skole der, men for å gå på skolen måtte man ha på seg Halloween-klær. Han kledde seg ut som mannen med ljåen. Han fikk ingen venner der, men ble god venn med rektoren, som var et lilla øye. Han gikk med rektoren rundt i skolen for å løse mange mysterier å gåter. Han gikk på eventyr med rektoren også. Da han var 14 og ble ferdig på skolen, så fikk han vite at smugleren ikke var den virkelige faren hans, så han forlot byen for å prøve å finne familien sin. På reisen så var det mange farer, å han ble rivalen til Mala Mala Jong som prøvde å stoppe han hele tiden. På veien kom han til Jeditempelet. Der ble han Jedi og ble trent opp av en ukjent Jedimester kalt "Den snille Keiseren". Han ble en dyktig Jediridder og møtte Mala Mala Jong flere ganger. Han fikk stadig flere rivaler. Han var med på mange slag, blant annet Slaget ved Jeditempelet. Han dro til mange forskjellige planeter for å gjøre oppdrag. Da han ble 18, fikk han vite at Familien bodde i en planet som ikke var langt fra Coruscant.

Da han dro dit, kom han til en landsby. Han spurte alle han så om hvor familien Meliane sitt hus lå. Ingen svarte fordi de trodde at han var en Sith. Til slutt fikk Josef overbevise dem at han ikke var en Sith. Da han fant familien, kjente de han igjen med en gang da de så fødselsmerket (som var et arr i kinnet). Han fikk vite at han hadde en lillesøster mens han var borte. Hun het Loujein. Hun ble Jedi før han fordi hun trente på Jedi-akademiet som lå i landsbyen. Mala Mala Jong kom tilbake for å prøve å utslette Landsbyen, men Josef og de andre Jediene i Landsbyen klarte å stoppe han. De stengte han inne i en portal. Da Mala Mala Jong var borte, så kom alle Sithene tilbake som hadde vært borte i 35718 år. Det ble en veldig stor krig. Senere da Josef ble 39, så ble han Jedimester og klarte og utrydde alle sithene. Han giftet seg og fikk 3 barn. Det var Jonas som var 12 år, Elias som var 19 år og Sarah som var 21 år. Han dro på mange eventyr og klarte og komme seg ut av galaksen. Han klarte å finne Jorda.

Siden galaksen var rammet av krig, bestemte Josef og familien å bosette seg på Jorda. De bodde i Dubai.

Når de hadde bodd der i noen år, flyttet de tilbake til galaksen fordi at Den gode siden trengte dem. Det var krig i mange år. Det var umulig å stoppe krigen, men det var en mann som kunne fortelle det, så Josef dro for å finne han. Da han fant han, så sa mannen at Josef var den utvalgte til å bringe Kraften i balanse. Han sa at den enste måten å stoppe krigen på er å krige for evig. Josef var sikker på at det var en annen løsning. Og det begynte flere og flere kriger. Det endte med at Den snille Keiseren ble drept. Josef klarte å stanse krigen, og Den mørke siden forsvant. Men Darth Vader dro til New York City For å erobre Jorda, så Josef dro dit for å stanse han.

Det ble en veldig voldelig Krig. Hele New York City sto i brann, og alle de sivile hadde flyttet ut fra byen. Darth Vader klarte å slippe ut en giftig gass som var Nova 6. Nova 6 spredde seg over hele New York City. Det var umulig å være der, så resten av krigen foregikk på toppen av skyskraperne. Josef fikk hjelp av en ukjent som kalte seg for Paradox. Josef vant krigen, og Vader døde. Josef sin død er ukjent.

Etter at Vader var død, kom det en ukjent rase til Jorda. De kalte seg for Sayianer. Det kom også en hær som het Red Ribbon-hæren. Det viste seg at Red Ribbon-hæren var aggressive, så de ærklerte krig mot Josef's hær.

Senere kom alle Pokemon-teamene og allierte seg med Red Ribbon. Det ble en voldsom krig.

Ved krigens ende, sendte Red Ribbon en gigantisk rakett som skulle utforske og erobre resten av universet.

Josef og vennene hans klarte og bryte seg inn i raketten og klarte å styrte den i Red Ribbon-hovedkvarteret.

Pokemon-teamene ble fengslet av Politiet.

Det er ukjent om hva som kjedde i fremtiden hans.

Tilfeldig wiki